Ready to go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juul Kooijman - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juul Kooijman - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Juul Kooijman

Blijf op de hoogte en volg Juul

20 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Na vijf maanden weggeweest te zijn, en na net vijf maanden weer thuis geweest te zijn, ga ik al weer vijf maanden op pad! Deze keer ga ik op uitwisseling. Studeren aan de Leeds Metropolitan University, in Leeds, UK. Dit zal een heel ander soort avontuur worden, toch wil ik jullie net als de vorige keer op de hoogte houden van mijn avonturen!

Morgen vertrek ik met de trein naar London, mama sluit in Roosendaal bij mij aan. Het plan is dat we eerst gezellig een paar daagjes gaan genieten in London, voordat we doorreizen naar Leeds, waar voor mij het grote avontuur gaat beginnen!

Pas goed op elkaar nu ik dat alleen van afstand kan doen. De skype staat al aan hier! :D

Take care! en tot snel! :)

  • 20 Januari 2014 - 15:28

    Romee:

    Heel veel plezier met je nieuwe avontuur, ik kijk weer uit naar je blogs!

  • 20 Januari 2014 - 15:46

    Susan Beuzel:

    Ha Juul,

    Een goede reis. Geniet samen fijn van Londen. En zet m op! Ben heel benieuwd naar je ervaringen.

  • 20 Januari 2014 - 15:48

    Bas Van Dalen:

    Indiana Kooijman ...

  • 20 Januari 2014 - 15:56

    Bas Van Dalen:

    ... ik heb zojuist speciaal voor jou mijn webcam afgestoft. Veel plezier Juul, en kom weer heel terug! GrBas

  • 20 Januari 2014 - 17:54

    Ity:

    Veel plezier Juul, en geniet van Londen!

  • 20 Januari 2014 - 22:23

    Geert:

    Ik ga je missen, maar nu geen half jaar. In engeland heb je geen last van seizoenen (altijd herfst) dus kom ik deze keer wel aan!

  • 23 Januari 2014 - 10:35

    Kim:

    Hee Juultje!

    Heel veel plezier alvast! Ik ben er zeker van dat je het geweldig daar gaat hebben! Pas goed op jezelf! Dan pas ik hier wel op de rest :P tot snel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juul

Student aan de Hotel Management School Maastricht. Praktijk stage gelopen in het Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel, Bangkok, Thailand. Erasmus Exchange at Leeds Metropolitan University, Leeds, UK.

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 12838

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 20 Juli 2015

Management Internship in Dubai!

21 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Exchange - Leeds Metropolitan University

07 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Stage Bangkok

Landen bezocht: