Bijna klaar voor vertrek!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juul Kooijman - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Juul Kooijman - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!!

Door: Juul Kooijman

Blijf op de hoogte en volg Juul

07 Februari 2013 | Nederland, Amsterdam

Ten eerste heel erg bedankt allemaal voor alle succeswensen etc.!!

Ik heb mijn koffer gepakt! Nu alleen nog hopen dat ie niet meer dan 23 kilo weegt!
Straks gaan we naar Schiphol! En ik ben de chauffeur natuurlijk nu het nog kan! :)

Ik zal hier gedurende mijn stage en mijn reis allerlei verhalen, anekdotes en foto's op plaatsen. Dus mocht je geïnteresseerd zijn mij te willen volgen tijdens mijn avontuur, voeg jezelf a.u.b. even toe in mijn 'mailinglijst'.

Heel veel liefs en tot snel!

xx Juul

• 07 Februari 2013 - 12:49

Nadia:

Have fun Julio! Geniet ervan, ben benieuwd naar al je verhalen.
    En tot juli!

Ity:

Veel plezier!!

• 07 Februari 2013 - 22:19

Steef:

Succes lieve Juul! Ik ga je verhalen zeker volgen en als we terug zijn gaan we weer een keer gezellig gourmetten bij Nadia :)

• 08 Februari 2013 - 09:08

Kim:

Leuk Juultje!

Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken! Doe de monniken de groetjes!

xx

• 08 Februari 2013 - 09:37

Manon:

Heee juultjee,

Heeel veel plezier!!
    Zie je snel weer lieffie!

Xxxxx

• 09 Februari 2013 - 09:01

Mirjam:

Hopelijk heb je lekker geslapen, nu bangkok verkennen ?

xxx mama

• 09 Februari 2013 - 13:25

Dory:

Veel plezier en succes daar! Veel rondkijken en veel vertellen daarna. En lekker Thais eten natuurlijk.

Juul

Student aan de Hotel Management School Maastricht. Praktijk stage gelopen in het Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel, Bangkok, Thailand. Erasmus Exchange at Leeds Metropolitan University, Leeds, UK.

Actief sinds 05 Feb. 2013